Pagina's

vrijdag 9 maart 2012

Zucht

En nu zit ik hier als een versmade geliefde al bijna een week te wachten op een antwoord van de kandidaat partijleiders van de Partij van de Arbeid. Elke keer in de brievenbus kijken, is er al een bericht binnen. En dan weer zuchten en voor mij uit staren.


Ze hebben het natuurlijk veel te druk met campagne voeren. Misschien helpt het als ik zeg dat de eerste die op mijn vraag over de schoenen van Ghandi reageert mijn stem krijgt. Maar dat klopt natuurlijk niet met mijn voornemen om te kiezen voor de kandidaat die niet zelfzuchtig is.

Ik moet op een andere manier uitvinden wie de kandidaat van mijn keuze is. Martijn van Dam deelde op facebook de volgende kennis. Nu. nl heeft in een gezamenlijk interview de kandidaten vijf dilemma's en drie vragen voorgelegd. http://www.nu.nl/politiek/2757410/verschillen-pvda-kandidaten-worden-duidelijker.html

Overzichtelijker kan haast niet. De verschillen over hoe kandidaten ergens over denken is na lezen wel duidelijk. Doe er je voordeel mee. Maar ik zoek naar hoe kandidaten zijn. Ik moet mijn zoektocht dus nog even voortzetten. We krijgen nog een debat op dinsdagavond bij Pauw en Witteman en morgenochtend ga ik op de koffie bij enkele dierbare partijgenoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten